Ett år går så fort

och eftersom jag inte har nya bilder på alla A-barn så får det bli en repris ifrån den tid då det begav sig. 1 år i dag. "Sweet" "Hero" "Hugo" & " Cute". Jag hoppas att ni alla har det bra & att ni fick lite extra uppmärksamhet samt godbitar just idag.
Nu hoppas jag på nya bilder så återkommer jag med detta gäng.
Det där vackra vita vädret som vi hade i går kväll...det regnade bort under natten.
Inte en ruta som behövde skrapas i morse.
Dimma var det men jämnfört med hur det enligt historieböckra var i Lutzen år 1632 ,så föreföll det inte så svårt att orientera sig.
För övrigt så klarade jag jobbet ganska bra i dag.
Lyhörda barn kröp upp i mitt knä för att få hjälp när jag inte kunde böja mig.
Att jag dessutom har härliga hjälpsamma kollegor underlättar även det jobbet.
Som sammanfattning så kan jag tillägga att trots glädjen att återse barn,kollegor & föräldrar på "min " förskola så är det ändå skönt att det är fredag så ryggen hinner återhämta sig lite till.

Kommentarer

LAINE sa…
Pussar, kramar och stort GRATTIS till mina söta syskon och min underbara mamma från lilla Sweet m familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril