Grattis

Sudden/ DH´S Xolo på 3-års dagen. Tack fam Holgerson för bilden.
I dag har jag klagat över att snön försvinner med il fart, Mars är inte min favorit månad.
Just nu känns omgivningen gråååååå, blöt & trist, lite värre än November, men tack & lov även lite varmare.
Jag försöker låta bli att klaga på blåsten ( som jag verkligen avskyr) för jag vet att det torkar upp fortare i skog & mark med vårvindar friska.
I kväll har jag badat 6 Pappisar ,sen fanns inget varmvatten kvar.
Babben som fick sitt livs första bad har blivit transformerad i från lurvig sockervadds valp till....??? en ung Papillon fröken.
Att kamma gänget återstår till morgondagens nöjen.
I morgon infinner sig även AKD, allmän kloklippar dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril