Måndag

En ganska jobbig sådan dessutom. Full barngrupp & vikarie sätter oss alla på prövning.
Solen strålade över Gränna och gjorde ändå dagen mer än okej.
Vi hade några "prao elever" i från Gränna skolan som var ute för att göra samhällstjänst.
Ungdomarna skötte sig väldigt bra och flöt in i verksamheten på ett fint sätt
Det är annars ganska vanligt att unga ( grabbar) stimmar upp "våra" barn till en nivå som är svår att ta ner igen. Tack & lov så var det inte så i dag.
Jag blev lite varm om hjärtat i dag när en av "6-års"tjejerna strök förbi mig och mumlade något. Nu var den unga damen i fråga väldigt tystlåten så jag nödgades fråga vad hon ville, då sa hon bara ....- du e´snäll.
Härligt att höra för det är ju inte alltid man känner sig så en stressig dag.
Det om människovalpar.
Här kommer en valp av ett annat slag.
Tillåt mig presentera Danny Kaye.
Ja några av valparna är väldigt lika men jag har just haft D K i knät och kollat in honom så jag är ganska säker på att detta är just han.

Kommentarer

Kristina sa…
det är när man får höra sådana saker som man får bekräftelse på varför man har det jobb man har..

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril