Jag loggade in

för några timmar sedan men, upptäckte ganska snart att inspirationen saknades. Det berodde inte på bildbrist utan trötthet!! Ute vid hundarnas sista kisspaus för dagen så erinrade jag mig åter att Stelle fyller ju år. 7 år!! Eftersom Husse åter befinner sig på båten så tror jag att han tycker det är kul att få se

en så cool tjej som Stella. Att Stella är trevlig & dessutom bär sina år med heder behöver knappast tilläggas.



Ett litet tillägg!! För er både vana & nya hundägare, kom ihåg att kontakta er veterinär så att ni har medicin OM...utifall hunden skulle råka möta en huggorm eller drabbas av ilskna getingar.

Detta är x-tra viktigt om ni befinner er till sjöss eller i skärgården, för då kan det ta tid att hitta en veterinär.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril