Livet till sjöss & på land, i skog & mark
fredagen den 10:e juni 2011

Här är det nya gänget
och jag vet jag hade tänkt vänta på att de skulle öppna ögonen men... ibland så blir det inte som man tänkt sig....och jag tror säkert att någon tycker att det är kul att se dem redan nu! Storebror ( som är minst)
"stor tjejen" ( som är helt normal)
"Lill tösen"
Gänget mår braaaaaa!!!!
Upplagd av Dogblog a´la Lala kl. 12:20 0 kommentarer
Etiketter:
if (window['tickAboveFold']) {window['tickAboveFold'](document.getElementById("latency-4500944850008817790")); }

Jag förstår att den här
killen har fått rätt tilltalsnamn för visst verkar Speedy rätt på en kille av denna kaliber
Tack Angelika för bilder på Speedy/ Destiny Height´s Happy Birthday
Upplagd av Dogblog a´la Lala kl. 12:15 0 kommentarer
Etiketter:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril