Nej nu vore det bra om

det vänder för både mig & Kryddan. Jag har visserligen lyckats få i mig lite mat i dag och det var några dagar sedan. Kryddans aptit är inte riktigt vad jag önskar , nu måste valparna inte växa med rekord fart men jag gillar när tikarna har "grädde" i tuttarna.

Själv börjar jag återvända efter 3 dagars " comalikt" tillstånd, med frossa & ledvärk. Usch det började som en vanlig "Bonnförkylning", en långvarig sådan som med tiden ledde till skräll hosta

( något jag vet att många av förskole barnen haft). Nå väl det var ju inte precis så jag tänkt mig semestern!! fint väder & maken hemma. Jag får trösta mig med att harpest faktiskt är värre.
Nu skall jag beundra de små underverken, så lovar jag nya bilder snart men troligen inte förrän de öppnat ögonen.

Kommentarer

Hei Lala,
jeg håper Kryddan får i seg mat, og at dere begge blir frisk og rask snart igjen!! Gode ønsker før deg, Kryddan og valpene!! Stor klem!! IRene
Lala, nu håper jeg du og Krydan våkner friske og raske snart!! Tenker på dere og sender masse gode helsebringende tanker!! Stor klem til deg, Kryddan og de skjønne småttingene! Irene

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril