Midsommar

vädret var väl kanske inte det allra bästa, men det finns ju regnkläder!! Vi tog oss ner till Byalagets festplats i UppGränna. Väl där beblandade vi oss med grannar, vänner, kollegor& övriga bekanta samt även obekanta.

Det bjöds på traditionella fest aktiviteter så som choklad jul & liknande.





Härliga hästar i olika storlekar fanns att beskåda och klappa på.




Runt midsommarstången hoppades små grodor & övriga traditionella danser klarades av( för egen del räckte det med att jag dansat det mesta av programmet dagen innan på förskolan).





I min mail korg hittade jag detta kort med 3 fina sommarflickor. Gänget njuter av sommarlov på Tjörn( hunden kallas Tindra & är syster till Honey).









Den här bilden har jag stulit i från Face Book & jag hoppas verkligen att familjen Cedervall inte blir sura,men bilden är ju så fin (& jag är nästan säker på att det är "Verona", Veras syster).










Å den här stölden var ju inte lika bra när bilden blev så pytteliten, men det är Speedy & Angelika som gjort ssig midsommar fina.
















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril