Må hända någon

undrar hur valparna & Kryddan mår??? kryddan har börjat få "grädde" i tuttarna vilket givetvis har en mycket positiv inverkan på valparnas väl & ve. Jag skall inte påstå att de knakar när de växer men växer gör de. Förmåga att slappna av verkar de också ha

Visst ser det mysigt ut?


Å jag då?? jag hade ju lovat maken att besöka läkare idag och eftersom jag ogillar att bryta löften så klev jag in på Gränna VC kl 14:45 ( attans så mycket folk!!!! Turister???)

Kanske var det trots allt lite skönt att få en förklaring på min synnerligen effektiva men ofrivilliga bantning & hemska hosta. Lungor & hjärta lät bra?? Sänkan var INTE bra ( å då kan jag föreställa mig hur den var i "typ" fredags).Akut Bronkit blev diagnosen, medecin med hem och några dagars sjukskrivning. Det var väl lite bra att inte behöva ta all semester till hostande.

Nu ser vi framåt mot friskare dagar & hoppas att jag kan få i mig lite mat i morgon.

Ja, nu vet ni & jag varför jag klagat!



Kommentarer

I.S sa…
Skönt att du fått hjälp ,nu får du vila dig och sköta om dig ,drick varmt honungsvatten och minska på ,hm ja du vet, det som ryker ,så krya på dig Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril