19 maj


dagen började med solsken & det var 14 grader innan klockan blivit 8:00.
 Vinden har vänt & blåser nu ifrån öster.
 Att vi passar på att vara ute & njuter av våren behöver ingen tvivla på.
 " Ettan"
 lånar just nu
 Uddas lilla
 Råtta.
 Tazza, gillar sin omgivning så där just nu( hon sitter i knät på mig nu när jag skriver).
 Tror nog att hon kan tänka sig att få valpar snart, men än så länge är aptiten god så det dröjer nog några dagar.
 Lilla vackra Garbo, tänk om hon kunde lägga på sig några hekto så att jag kan anmäla henne till Borås!!
 Mitt sommar golv har gula prickar ( håller med Carl Anton om att de är små solar i gräset) så det är väl tur att man inte har några grannar åt det hållet!
 Dessa sköna gula har svärmor planterat för några år sedan, ingen risk att jag skulle ha glömt henne utan dem , men jag skänker henne en extra tanke när mina ögon fastnar på dem.
Somliga har mycket att stå i just nu.
Garbo igen.
Ännu en present från Svärmor/ tillika en av min mammas favoriter i trädgården.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril