Njutbart att ha semester

och dessutom tur med vädret.
Jag är ganska säker på att familjens 4-benta trivs utmärkt att ha mig hemma.

 Dörren står öppen från tidiga morgonen till sena kvällen.
 & vi tar dagen som den kommer.

 Små killarna tar sig allt längre ifrån
 huset & får nya erfarenheter.

 I från körsbärsträden "snöar" det blomblad.
 Tazza står stadigt i blåsten med sin extra tyngd i sin lilla mage.
 Alla passar på att njuta av dgar som denna ( & gårdagen)
 Att sedan mina tilltänkta 
 sitt platser
 oftast är upptagna, får jag ta med ro.
Det finns ju faktiskt de som
slöar på andra ställen.
Dagar som dessa njuter jag lika mycket som jag någonsin gjort på semestrar i fjällen( skid eller vandringsvarianten), sol & bad vid medelhavet , på sjön eller??
Har nog inte insett hur mycket jag behövde semester.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril