Då & då får jag

glädjande nog bilder från valpköpare.
För mig är det guld värt att hålla kontakt.
Här en bild på härlige Cash
& hans "syskon, alla med DH´s som prefix.
Denna unga dam är syster till Garbo & lystrar till namnet "Betsy", bor i Skövde & sköter sig  ganska bra om jag uppfattat all rätt.
Ruth, tillhör H-kullen & är ca 14 månader på bilden.
Jag tror att matte Stina börjar tycka att detdär med utställningar är ganska kul.

Nästa ur H-kullen är "Tindra" som bor i Boråstrakten.
Så dyker det upp en "gammal"( snart 8 år) bekant Happy som bor i Mariestads trakten.
Jag mötte faktiskt hennes stilige bror "Bowie" i Ödeshäög i lördags ( han gillar folk).

Detta collage har Monia Weirgård gjort för att påvisa hur lika de är. Jag kan dock kontra lite med att Garbo även är lik mormor Skrutt. Fin bild tycker jag.
"Gizmo" en Kryddpojke dyker upp i denna filsnutt & var ni inte vakna förr så är ni nog det efter att  ni
sett denna

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril