Helgen

bjöd på fint väder
& vi njöt alla i fulla drag.
Udda skulle på utställning i Ödeshög 29 april.
Eftersom Udda började halta på fredagskvällen så var jag väldigt tveksam huruvida vi skulle komma iväg.
Nå väl sent om sider blev det i alla fall ett bad för den unga damen & i väg till Ödeshög.
Med på färden följde Husse, Kryddan & Stella.
Det blev en trevlig dag med många möten med både "gamla" & nya hundar samt hund vänner.
Jag hade inte tänkt entra ringen  men eftersom jag var på plats när det blev vår tur & Udda var glänsande nybadad så klev vi trots allt in.
Givetvis talade jag om för Domaren att hon var halt.
Kritiken var fin & Udda skötte sig bra & det bästa i kritiken (enligt mig) var att hon har en härlig attityd!!.
 Valparna är ute längre & längre stunder
 & verkar njuta av vårvädret.
 Självklart behöver de vila i bland.
Syster Garbo håller dem under uppsikt efter bästa förmåga.
 Även Hussar kan behöva koppla av .
Sötnos tycker jag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril