En ny solig dag

Vad skall man då hitta på? Inga kor eller hästar att skälla på,
inte ens en katt som rullar sig retfullt precis utom räckhåll för ivriga valpar.

Tekla verkar inte heller veta vad hon vill.
OJ! här har man sett till att hitta ett garn nystan.........det innehöll många meter bomullsgarn!! Tänkt att bli en grytlapp om nu mina handleder hade tillåtit det. Ja, nu kan det garnet inte användas så jag får väl tacka de små liven för att jag slipper ha dåligt samvete över att det låg en virkning och väntade på mig.
Lotta njuter av solen,medans Kryddan föredrar skugga.
Whoppie ägnar sig åt underliga krypövningar,
Gör man så i Norge???
Jag vet att det inte alls såg ut på detta viset på den tiden jag lärde mina Settrar krypa .
Tiderna förändras, och vi med eller???







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril