Med nästan

600 bilder( och inte en enda hund) med hem i bagaget i från Gotska Sandön så är det inte lätt att välja ,eller veta i vilken ände jag skall börja.
Än så länge har jag bara tagit bort 120 stycken så det finns massor med bilder kvar från denna härliga helg när min brors 60 års dag firades. Hojskär heter båten som tog oss ifrån Fårösund till Sandön, en ganska guppig färd.
Vi har vandrat mååånga km denna helg och att traska runt i sand är inte alltid lätt.

Naturen är underbar.


Doften av solvarma tallbarr är barndomsminnen ( Gotland) för mig .



Jag undrar hur många solnedgångs bilder jag har tagit, jag lovar att det kommer flera.





Kommentarer

Kristina sa…
Vilka härliga bilder. Sommar bilder och längta till när nordanvinden viner.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril