Sommar lov

vad hittar man på då? solen skiner och temperaturen är behaglig.
Här har Whoopie upptäckt rutschkanan.
Men visst kan man tveka när man kommit upp till toppen.
Hur gör man nu?
Tack Tekla för att du visar vägen.

Sakta, sakta....oj, då!!
I går eftermiddag hämtade jag upp svärmor Ulla i Gränna.
Ulla skall hjälpa oss att ta hand om en del av hundarna när vi i morgon beger oss till Gotland för vidare färd mot Gotska Sandön.
I dag har vi varit på besök hos Whippsans kennel i Nässjö, där vi träffade en hel del bekanta.
Det käraste återseendet var väl Mimmi,som blev väldigt glad att träffa mig men nästan lika glad att möta Ulla.
Vi har beundrat Mimmis valpar samt träffat Cookies syster & mamma ? några till.
Att färden gick till Nässjö beror delvis på att vi hämtade upp Henric där.
Stella var med oss och jag kan berätta att det var en väldigt glad & stolt hund efter mötet med husse på stationen.
Vi får se om jag hinner slå mig ned vid datorn i morgon innan vi drar söder ut.



Kommentarer

I.S sa…
Ha en riktig trevlig och go semester så hörs vi när ni kommer hem vi börjar oxå våran nästa vecka . Många kramar till er .

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril