Förvånandsvärt

nog så har jag gjort det!!! Vaccinerat mig emot svininfluensan. Motståndare in i det sista trots att jag inte är ett dugg rädd för sprutor ( fast jag kan inte påstå att jag gillar det heller).Kollegan överrumplade mig och ville ha sällskap till vårdcentralen,( hon är spruträdd) Jag fann ingen ursäkt just då trots att jag oftast har hyfsad fantasi och brukar kunna improvisera.
Framme vid Vårdcentralen övervägde jag ett flertalgånger alternativet att pysa därifrån.....Köerna... var lååååånga ( 40 min). Ja, nu är det gjort och jag har trots min skeptiska läggning låtit någon spruta in främmande materia i min kropp. Skulle inte förvåna mig om jag åker på den alldeles vanliga influensan ( den grisfria) istället!!!.

Kommentarer

LAINE sa…
Ha, ha nu vet du hur det känns för de stackars hundarna som du låter vaccinera...ja ja det var inte så snällt sagt av mig men det var inte så illa menat heller. Nöff, nöff på dig och välkommen i gänget.Ha det bra och kram på er alla från Laine o Sweet m familj.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril