Så bra

jag har haft det i Stockholm. Trevligt ressällskap. Jätte kul att återse och "kinesa "hos en gammal god vän tillika fd kollega. Många minnen att gå igenom. Trots det kom jag i säng relativt tidigt ( hennes köksklocka var inställd på sommartid fortfarande) efter god mat , prat & hundpromenad sov jag gott i en skön säng.
På lördags morgonen tassade jag runt relativt tyst i Åsas lägenhet i Sköndal hennes hund (,som stundtals sovit under mitt täcke)behagade inte göra mig sällskap eller pocka på utgång.
2 bussar smidigt & snabbt ,därefter framme vid mässan.
Stockholms lokaltrafik är suverän.
Jag hade en väldigt trevlig dag ( även om jag svor lite över att jag inte hade någon hund med mig). Det finns så många härliga människor runt Papillonringen i alla fall i bland dem jag umgås med.
Hemresa med Alexandra & hennes 2 döttrar.
Trött och nöjd hemma vid 18-tiden.
Maken serverade Gryta gjord på vildsvin, inte illa.

Kommentarer

Unknown sa…
Var en sväng runt papillonringen och tittade efter dig, tänkte att du kunde fått träffa Sizzla men såg dig tyvärr aldrig! Förhoppningsvis blir det fler chanser :)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril