Julafton

var skön & lugn. Vädret var verkligen passande för en dag som denna. Vinterskruden klär vårt hem tycker jag.
Valparna tindrar i kapp med glittret.

Givetvis behövs det en hel del

frisk luft för att få aptit på maten som serveras en dag som denna.


Alla är dock inte lika förtjusta i att sjunka ner i snön tills endast nos & svans sticker upp.
För hundarnas del så var snön inte helt perfekt, det var nämligen temperatur runt nollan & då fastnar snön i pälsen.
Lite extra gott blev det i hundarnas skålar.
Själva åt vi bland annat Vildsvins skinka.
Vi började se Krig & Fred på DVD och det återstår väl ungefär 5 timmar att sprida ut över de närmaste dagarna.
Man kan ju inte bara se film, vi måste hinna med att spela TP också.




Kommentarer

vickan sa…
Det ser SÅÅÅÅ mysigt erat hus!!! God Jul önskar jag er alla, 2-benta som 4-benta!!!
I.S sa…
Ha en riktig varm och mysig jul här tinar det oxå och REGNAR inte kul. Kram på er från oss alla .
LAINE sa…
Vit jul till slut, det känns jättekul. Men jag har varit jätteförkyld sen den 22/12. Idag är första dan som jag överhuvudtaget orkat äta, och smaken var sådär. Marco är så klart också smittad, bra va? Vippe o Sweet har ju sina stora brorsor och vara ute med som tur är. Det blir en hel del bus i snön kan jag säga. Valparna är verkligen underbara och får såklart fina hem, vi önskar dem Lycka Till. Vår lilla kryddprinsessa är alldeles underbar, hälsa mamma Kryddan det. Vi önskar er en God fortsättning,kramar från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril