En vit jul

är det många som drömmer om och i år verkar det ju faktiskt bli så.
Mer snö har utlovats. Jag som tycker att jag bor i ett julkort har inget emot det.
Fast det är klart när man behöver ge sig ut med bilen av någon anledning så hoppas jag att det är plogat ( vilket det inte var i går morse).
Tur ändå att det är 4-hjulsdrift på bägge bilarna.
I dag på Polkagrisens förskola har vi dansat runt granen, fått besök av tomten som medförde paket , åkt pulka samt ätit gott julbord.
Tack Pierre för den utsökta maten.
En dag till att jobba innan några dagars ledighet.
Jag hoppas jag orkar ta fram några tomtar samt vår lilla gran i morgon.....
om inte sååååå blir det ju jul ändå.



Kommentarer

monica sa…
Vilka underbara kort..Vi önskar er GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!
Anonym sa…
Hvilke herlige hunder! Er ofte innom og tar en titt hos deg, God Jul til 2 og 4 -bente!!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril