Imorgon

skall jag åka ifrån den här lille godingen , hans bröder & resten av flocken. Detta för att åka till Stockholm för att gå på hundutställning & titta på andra hundar ( Å längta efter mina).
Det retar mig att Belle löper(hög) eftersom det var henne jag hade anmält( Varför anmälde jag inte Whoppie???) .
Så jag reser utan hund men i väldigt gott sällskap för jag liftar med Alexandra och hennes döttrar.
Jag skall dessutom i morgon kväll dinera med och sova hos en god vän fd arbetskamrat, som jag inte sett på väldigt länge ( så det kanske blir lite senare sängdags än vad det borde? vi har några år att ta igen.)
Men nu skall jag packa ned lite bra att ha prylar samt fundera på hur jag skall bli Pepparkaka till morgondagens Luciatåg, börjar tidigt i morgon men det gör de flesta andra också.

Kommentarer

I.S sa…
Njut och ha det så roligt i Stockholm ,skulle gärna velat vara med ,synd att man har så långt jämt . Kramizar

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril