I bland

hinner eller orkar jag inte med ens bråkdelen av vad jag önskar.
Denna vecka har jag varit så otroligt trött, så trött att jag knappt vågat sätta mig ned för jag tror att jag riskerar att somna.
Lite konstigt faktiskt eftersom vädret var ganska bra onsdag och torsdag med minusgrader och en efterlängtad sol.
Nu är jag i alla fall vaken och datorn är ledig, då är det bäst att passa på. Jag har uppdaterat hemsidan med nya bilder på Krydd valparna.
Jag har även uppdaterat nästa kull sidan så nu får ni se bild & namn även på den blivande fadern till Merrys valpar.
I morgon får valparna besök igen av blivande ägare, förutsatt förstås att de gillar varandra ( men går man i valptankar så...) i den familjen finns redan en DH hund och det är klart att han kan behöva en kompis i rätt storlek.
Efter dagens promenad kom jag hem med 7 smutsiga små dvärgar samt en minst lika smutsig "liten" katt.
Charlie följer gärna med på "Pappinad"men han fuskar i bland och genskjuter oss för att spara på stegen.
Spara på stegen ,det gör inte hundarna.

Kommentarer

I.S sa…
Krydd-kullen är verkligen speciella i utseendet ,härliga uttryck i ögon och ansiktet .
Ät persilja och lite olika sortes,frukter, så piggnar du nog till igen ,jobbigt att vara så trött ,känner igen det ,man blir så ibland. Kram på er .
monica sa…
Hej. Vilken underbar valp.Hoppas helgen gjort dig lite piggare...kram Monica

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril