Det är inte bara

här i Småland som det finns snö,även om vi har betydligt mer av den varan än vad det verkar vara i vår kungliga huvudstad. Gizmo( Spicy) har väl inte upptäckt ännu om gräset är grönare här än där.
Öronen växer trots kylan ( och ser ut att kunna bli härligt stora).

Husse verkar skina lite mer än solen


& matte verkar nöjd även hon.



Men??? Vad har Gizmo hittat för "läskigt" i snön kan man ju undra??
Tack för korten och så småning om hoppas jag på nakenbilder
( på hunden givetvis, vad trodde ni??).
Snälla alla som läser detta, dator haveri har det varit här av stora mått.....
först kraschade en bildskärm... nå det fanns ju en till i huset.
I går kväll fungerade allt som det skulle.
I morse så "pajade " datorn...ett riktigt TOTAL HAVERI!!!!
inte kul alls.
Nu har jag lyckats få i gång det mesta ( på en annan dator) och med stor lättnad även det jag tycker är allra viktigast...Mailen.
Ett stort problem återstår dock,tyvärr så är alla e-mail adresser borta.
Snälla, snälla, snälla.......skicka mig ett mail så jag kan hämta era adresser.
Jag vet att det är god natt för länge sedan och jag hade stängt av datorn.
Nu skall jag försöka låta bli att börja koppla in / installera skrivaren ( delvis för jag inte vet var installations skivorna är & det är ju inte givet att det fungerar utan).





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril