Nästan lungt

i huset men "Babben" är vaken hon är dessutom lite avundsjuk på att
i stort sett "alla" sover i sängen.
Nåja, även denna lilla dam får vänta på att bli stor nog att ta sig upp i sängen själv.
På tal om stor... så har hon vuxit en hel del på denna dryga vecka som hon bott här, detta trots att hon i dag haft dålig aptit samt en dålig mage.
Jag hoppas att Zoolac håller på att bota den åkomman.
Hon ligger i mitt knä så det är inte så synd om henne.

Stackars Merry som har tvingats ut i snöstorm

vilar just nu

ganska gott i sängen, men andningen är tung, jag tror att det är några små som trycker på.
Det återstår att se om jag skall krypa ner i sängen eller... avvakta...?




Charlie som tagit för vana att hänga med på promenader
sover just nu väldigt tungt i en av hundkorgarna, bra tycker jag för varken Merry eller jag skulle uppskatta hans insatser som banmorska om det nu drar i hop sig.
????Har ni kommit i håg att försäkra era valpar???
frågan är främst ställd till Stockholm samt Norrtälje???




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril