Snön har vräkt ner

över oss och med det vi redan hade så kan till & med jag tycka att det räcker nu. SMHI påstog att före gående natt skulle ha en temperatur på -20, så det var med viss förvåning jag såg att det bara var -12 i morse.
Dagen har bjudit på ett strålande väder, nästintill vindstilla -10 och SOL!!!!

Jag vet, det är inte väder ni vill ha rapport om utan...........................






Merry och valpar,men på den fronten intet nytt.
Kortet är taget i går och hon har inte blivit mindre sedan dess.
Föreställ er en pälsbeklädd Amerikansk fotboll med öron & svans så kan ni kanske ana hur hon ser ut.
Eller en sötare variant av hängbuk svin.
Hon kämpar tappert med att ta sig fram.
I dag är det dag 63, så....en gång fick hon valpar på dag 66 om jag inte miss minner mig helt.


Husse tog gänget på tur ( medan jag "klättrar" på väggarna).


Det är inte mycket av Tekla som syns & då är hon ändå den största Pappisen i gänget.
Jag förstår att Henric inte lyckades få någon bild på Gucci, hon var väl försvunnen i snön.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril