Av födsel & ohejdad vana

så har jag alltid tillhört det morgontrötta släktet.
Visst jag har hört att övning ger färdighet och det stämmer troligen i många fall.
Jag tyckte att det var helt ok de 4 år som jag jobbade natt.
Är man ändå vaken så är det bra att få betalt för det. Att Hannah har svårt att slita sig i från Frans på morgonqvisten kan jag förstå.
Jag har även full förståelse för att Junia & Mårten har vissa svårigheter att skiljas både ifrån den sköna sängvärmen & i från varandra.
So morgontrött har jag alltid funderat på varför ett tidigt uppstigande värdesätts så mycket mer än ett sent säng gående???
Om nu summan av sovtimmar blir de samma så är det väl en fördel o man lyckas använda dem när det bäst behövs.
Nu skall jag snart krypa ner i bland en hel flock Papilloner & i morgon är det
ÄNTLIGEN FREDAG!!!!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril