Alla valpar

har efter en aktiv dag intagit avslappnade positioner inför natten.
Här finns ju så mycket att göra . Man måste ju hålla span på omgivningarna
Bygga upp sina muskler genom några tränings lopp med sina syskon.

Styrketräning.


Samverkan och överraskningar



Hemlisar att dela med artfränder.




Hål som skall grävas,
detta trots att jag vid flertalet tillfällen försökt att få både stora & små hundar att förstå min motvilja mot golbanor ( i alla fall här hemma).





Följa katt är också en kul lek .



Trots att man som liten valp tycker att man gör det bästa i alla lägen så händer det att den ömma modern har synpunkter på uppförandet.
Nu vilar alla små tryggt i varnadras närhet och drömmer om ...???
Jag är ändå ganska säker på att de någon gång i morgon bitti ( trots att jag skall upp tidigt) har hunnit samla ihop tillräckligt med krafter för att orka med en ( gemensam) attack mot mina fötter.
Ja, det är ett härligt hundliv jag lever.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril