Ödeshög 3 / Babben

Den hunden!!! Verkar som skapt för utställningar.
Babben har bara gått i koppel vid 2 tidigare tillfällen ( mitt fel, jag vet, men så blir det lätt när man har det bra i skogen).
Hon gick trots detta jättebra i koppel. Hon tillät den väldigt snälle Domaren att kolla på det för tillfället något glesa garnityret, hon pussade på Domaren och jag tror nog att han föll för hennes vänliga själ. Kritiken var mycket bra..
Dessutom stod hon väldigt fint.
HP&b BIR.Många timmar senare i valpklass konkurrensen så stod hon ännu finare.
Hon orkade vifta på svansen hela tiden, gick & stod som en dröm.
Trots detta så åkte hon ut i andra gallringen så det fanns väl representanter av andra raser som var bättre.
För egen del är jag väldigt nöjd med en lyckad debut.
Vädret var bra och trevligt sällskap.
Jag hoppas att jag inte skrämde bort Liselott utan att du kommer på besök här framemot sommaren.
Ödeshögs KK hade lyckats igenmed sitt arrangemang

Kommentarer

LAINE sa…
Heja på lilla pussiga Babben. Bra att du inte pep när domaren tog i dig... men du är ju stor flicka nu. Grattis från Karlstadsgänget.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril