Bäst att skriva


några rader så att jag inte får så många "skäll" mail.

Jag börjar därför med en liten rapport i från Växjö utställningen.

Tazza fick en 1:a och en 4:e placering i sin klass, domaren tyckte att hon är lite outvecklad och det kan jag förstå 9 mån & 3 dagar så var hon yngst i sin klass.

Nå väl den unga damen har tiden för sig så...vänta ni bara!

Vera , hon skötte sig så bra och visade sina tänder utan minsta problem, hon gick som en dröm.

Trots detta blev det ingen strålande placering för den stolta...ny parade damen höll sin svans lite väl högt så en 1: med placering 4:a i öppen klassen fick vi nöja oss med.

Kryddan..den alltid lika lyckliga stolta damen som beter sig som en kalv på grönbete så fort hon kommer innan för ringens plastband.

Ja hon studsade sig till en 1:a ett CK & blev 3:a bästa tik.

Kommentarer

LAINE sa…
Heja mamma Kryddan, pussar och kramar till dig från din lilla dotter Sweet. Tack för födelsedagshälsningen Lala o Henric. Här firade och rumlade vi runt till klockan 24:30 inatt, inte illa va? Jag fick många presenter, pussar och massor av uppmärksamhet. Må så gott alla, vi längtar efter er. Kramar från Sweet m familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril