Inte ens

med mycket god vilja kan jag påstå att dagens väder varit underbart men, oavsett vad andra tycer så gillar jag hösten och det tänker jag fortsätta med. Än finns det löv kvar på vissa träd och Eken är strålande vacker i sin bronsfärgade skrud.
Visst blir det tristare är sista lövet faller men då får man väl tända fler ljus.
I går kväll fick jag rapport om att Babben har det bra & trivs.
I kväll har jag pratat med Lottas husse och jag förstår att Lotta fortsätter vara en underbar älskvärd tjej med mycket att ge.
Inte underligt med tanke på hur mycket kärlek och uppmärksamhet som hon får.
Tidigare i afton flyttade Gucci...och det blev genast problem för mig när jag skulle servera middag till gänget.
Jag vet att jag nämnt det tidigare att det är så mycket lättare att ställa fram en matskål extra än att plocka bort en.
Det återstår att se om jag gör rätt i morgon bitti.
Sov dags för mig, Natti.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril