Love story

Resan till den tilltänkte älskaren gick bra trots gråväder & dimma. Däremot är jag/ vi lite tveksamma till resultatet av besöket.
Jo då, hundarna gillade verkligen varandra & jobbade hårt på att åstadkomma en ny generation.
När den snygga killen tog sig en paus så var Kryddan där & gav honom en "hockey" tackling samt uppmuntrande läten för att få uppmärksamhet igen.
Ja, de var rörande söta tillsammans.
Blir det inget nu så...försöker vi igen i vår.
Den stilige killen finns att se på Whispering Valley s sida och han kallas Madgic och men den blicken han har så gör han skäl för sitt namn.
Tänk er Magiska kryddor/ Madgic Spiceys....
Hemresan var bitvis en mardröm beroende på väglag, olyckor, saltbil m.m.
Nu håller jag tummarna för att Tekla lyckas charma sin tilltänkte.

Kommentarer

LAINE sa…
WOW Kryddan, vilken "stekare" till kille du varit på besök hos. Du ser väl till och fixa en riktigt fin krydda till åt mig. Jag är ju så otroligt förtjust i den jag har redan. Pussar på nosen till dig och kramar till övriga medlemmar i din flock. Hälsningar Laine o Sweet m familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril