Även om jag gillar

vintern så har jag väl önskat mig bättre plogade vägar och mindre blåst. Det finns dock somliga som inte bekymrar sig över vindar
utan med fart & fläkt utforskar tillvaron.

Att det sliras lite vid start & stopp spelar ingen roll.
Tazza följer mig tass i häl när jag trampar upp nya stigar för de små att vandra på
( tyvärr blåser de igen väldigt snabbt)


Vackert är det i alla fall.
Det brinner i kakelugnen så jag borde inte klaga men.....
jag har så mycket jag borde göra och nej...... det har inte med julen att göra för sådana måsten gjorde jag mig av med för många decennium sedan.
Nej, men jag har mail som borde skrivas ( om jag nu hittar dem i mailboxen i bland alla Face book meddelanden) vanliga brev att skicka och ett paket som borde ha kommit i väg för läääänge sedan.
Hav tröst, rätt som det är återkommer energin och jag får saker gjorda igen, så jag har inte glömt er ni som väntar på livstecken i från mig.
Å på tal om det så finns det väl kanske någon/ra som jag gärna skulle höra ifrån.




Kommentarer

LAINE sa…
Attans vad söt lilla Tassa är. Jag vågar inte visa bilderna av henne för Daniel, som du kommer ihåg var ju det hans favorit i den kullen. Vi har kallt och från och till fryser Vippe o Sweet om tassarna. Annars är det full fart precis som på stiliga Tassa med flock. Krya på dig Henric. Varma hälsningar till er alla från OSS.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril