Utvald

var det Whoppie som var i dag. Maken tog med sig Whoppie för ett besök på mitt jobb i dag.
Barn van är hon ju definitivt
Kul för "Whoppan" att få sig en tur, eftersom hon är så åk sjuk så väljer man tillfällen för hennes resande.
Att hon gjorde stor succé kan ni troligen ana.
Annars undrar jag VART denna vecka tog vägen??
Nog för att jag älskar fredagar men..den här kom fortare än väntat.
På nyhetsfronten
"Babben" mår utmärkt,
" Mogge" terroriserar sin nya familj men de verkar ta det med ro även om det husets husse ofta får skäll av honom.
Tekla löper...så vi får se om det blir en parning snart?? Jag hoppas att vi lyckas pricka in rätt dag.
Ett fenomen som kan vara knepigt eftersom jag befinner mig på omkring 30 mils avstånd.
" Kryddan" skall ( om nu inte vädret ställer till problem) på kärleks semester i helgen.
Ett helt gäng vårvalpar att vänta med lite tur.
I övrigt har det varit en krävande vecka med möten, massor av telefonsamtal mm
Att blogga har det inte funnits tid till.
Apropå Bloggande så ...har jag ju förstått att det finns en & annan som hänger med i mitt skriveri.
Konstigt, jag började som en " dagbok" för i stort sett "privat" bruk och tänkte att min bror, barnen i England ev brorsbarnen skulle " hänga" med i bland.
Nu vet jag att min bror sällan eller aldrig varit inne på bloggen och detsamma gäller för övriga nyligen nämnda.
Vad jag däremot märkt är att andra vet en hel del om mig.
Men vem??? är Lena i Motala???
jag har en valp( fd valp dvs 6 åring) i Motala men "Walles" ägare heter inte Lena, klart att man kan bli nyfiken i bland.

Kommentarer

Lena sa…
Hejsan igen.
Lena i Motala, det är jag det. Hamnade på din blogg av en slump, tycker om att titta på "Pappisar".
Jag har 2 själv Happy Hydra som just fyllt 4 år och Jazza som blir 4 i vår. Båda kommer från Macahans i Åby Norrköping. Jazza som liten valp men Hydra som omplacering när hon var 1 år och 4 mån.
Jag och min man tycker det är roligt med Agility och Rallylydnad med våra småttingar men tävlar inte.
Så nu vet du lite om Lena i Motala

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril