???????

Vart tar alla vackra fransar vägen???
Tekla hon vet , Tekla hon vet! Det ingår i hennes diet, i hennes diet,
trots det är hon tämligen fet, tämligen fet.
Jag har svårt att föreställa mig att det är en kulinarisk läckerhet, fast det är klart jag har inte smakat älgskit heller.
Att människor och hundar inte har samma åsikt om vad som smakar och luktar gott har väl många av oss konstaterat tidigare.
Jag önskar att hon kunde ge tusan i de andras fransar & svansar, de ser så malätna ut, inte kul när vi skall på utställning.
Julie hade ju faktiskt hunnit få lite längd på sitt behäng, men nu, glöm det.
Hur Vera & Lotta ser ut vill jag inte ens tänka på.
Ja,ja,Tekla mognar väl med tiden & fransarna på övriga hämtar sig väl förhoppningsvis.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril