ZHERRY

Jag har varit inne på Anita M´s hemsida och "stulit" bilder på Zherry, men jag är nästan säker på att hon blir glad och inte arg över att jag vill visa bilder på hennes fina hund.Zherry har likheter med både mamma,pappa, och sina helsyskon .
Tidningskorgen ser ut att vara en utmärkt hundkorg.

Blommor utgör en dekorativ bakgrund till en vacker valp.
Apropå det där med valp, Tekla har sedan några kvällar tillbaka fått äran att sova i sängen.
Inga problem, hon sover stilla hela natten och ser ut att njuta av situationen.
MEN!!!! Nu när Kryddan, Vera och Julie,växt till sig så har jag slappnat av en del, så jag har glömt att böcker, klockor, glasögon och eventuella hårspännen inte bör ligga på fönsterbrädan.
Det händer nämligen att en valp kan vakna till på morgontimmarna
( om jag nu sover länge),och då verkar alla lösa åtkomliga prylar väldigt tuggvänliga för en valp med "kli" i munnen.
Jag hoppas dock att väckarklockan klarar natten.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril