Fransmarodören

Ja, att Lotta ser ut att ha klippt page,har jag lagt märke till. Jag har även noterat att flera av de övriga hundarna i flocken haft ovanligt många tovor i ( bakom) öronen. Boven i dramat heter DH´s Zharlotta/ Tekla !! Hon går verkligen hårt åt öronen på alla övriga flockmedlemmar, som hon kommer åt. Här ser hon ganska oskyldig ut, eller hur??
Henric brukar beskriva valparna , först som små "råttungar", därefter hamstrar och med tiden radiostyrda marsvin. Så långt kan jag hålla med honom. Efter det vidtar för somliga valpar Duracell kanin stadiet, ja, ja, jag vet ni är nog fler som just nu försöker uthärda detta. Tekla däremot är fortfarande delvis i detta stadie, men hon har även kommit in i BULLDOZER stadiet. Tur för Fleur att hon flytta snart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril