Fredagskväll

Stora delar av kvällen har jag lagt ned tid på hundbad. Egentligen så är det ju bara 1 av hundarna som skall ställas ut i morgon,men........
Lotta har kliat sig så mycket de senaste dagarna och jag tycker att eventuella utslag av hormonell karaktär borde ha av tagit så lång tid efter förlossning.När man börjar se en hund klia sig så letar man efter tecken hos de andra. Resultatet blev att 5 st av Papillonerna fick sig ett bad.
Om varmvattnet hade räckt , så skulle alla ha fått sig ett bad, men det finns ju några få nackdelar med att bo på landet. I " min" lägenhet i Hammarbyhöjden( med utsikt över Globen) så hade varmvattnet aldrig tagit slut. Nå, jag är övertygad om att Julie & Tekla inte har något emot ett uteblivet bad, men de är lyckligt ovetande om morgondagen. Kryddan tar fortfarande hand om sin valp.
Jag har fått en ny tagen bild av Vanessa i kväll.
Håll gärna en tumme för Vera i morgon, för det kan hon behöva.
Det blir kul att träffa vänner runt ringen i morgon igen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril