Det var väl inte

direkt någon strålande sol i morse, men tillräckligt skönt för att inta frukosten utomhus. Att det så småning om började falla lite regn, är helt ok, tycker jag,men det satte väl lite P för mina fortsatta målar planer.
Jag hade tänkt fräscha upp Adam & Eva, det är den 2-sitsiga utemöbeln.
Vi har vit utefärg över och jag vet var jag kan köpa dynor,samt parasoll som matchar de gröna husknutarna.
Regnet har i alla fall inte skrämt bort turisterna från Gränna.
Stella var med mig på inköpsturen och innan jag handlade gick vi en sväng.
Campingen är väldigt välfylld ( hur f-n står man ut att bo så tätt ??) så även butikerna.
Camping för mig är en fjällvandring, en tur längs någon vandringsled , allt i närhet till naturen och under tämligen primitiva former.
Rimmar det illa med min önskan om en husbil??
Ja, men den skall ju vara till för övernattning vid Hundutställningar och inte för att bo mer än i nödfall på en campingplats.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril