En av gårdages jubilarer

skickade bilder i går. Destiny Height´s Woodo
Linköpings killen som kallas Woodi.
Jag tycker att han är riktigt stilig.
Jag undrar jag om han är knäkollad?(Jag måste nog spana in snyggingen kanske man kan få låna honom någon gång i framtiden till lämplig tik)?
Troligen är han väl det med tanke på att han har börjat tävla i Aglity.
På tal om knän så kollade vi ögon på Gucci &Cookie samt Cookies knän, Gucci var redan knäkollad när hon flyttade hit, allt utan anmärkning.
Den lilla valpen lever och har livsgnista men hon är fortfarande ynkligt liten.
Framtiden vet vi inget om .
Merry & jag gör allt vad vi kan för att lilla fröken skall vara varm, mätt& ren.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril