Gucci

Jag kan erkänna att när jag kom hem med denna lilla damen 26 dec 09, så var jag inte helt säker på att det var hunden för oss.
Jag hade fallit för hennes blick / uttryck på foto, men nu hade hon fällt ur sin päls och var väl inte så oerhört intresserad av att umgås med mig eller Henric. Sedan klev hon in i vårt hem och tog ganska snart för sig och såg till att få plats.
Efter 2 dagar kändes hon hemtam och som en naturlig del i familjen.
Nu är hon en högt älskad familjemedlem.
Hon har valt Kryddan som Idol och hon leker bra med både Whoppie & Babben.
Pälsen börjar komma tillbaka och hade hon inte redan ett så bra namn så skulle jag kunna tänka mig att kalla henne Shadow eller Skuggan för det är sällan hon är långt ifrån mig, är det något/ någon som lockar mer än min närhet så skall det väl vara katten Charlie som fortfarande är väldigt spännande.
Tänk så det kan bli!!
Valparna mår bra och det blir väl nya kort snart.
Själv är jag genomförkyld och till Veras stora fasa så har jag nyst oerhört mycket de senaste dagarna ( tänk att mina nysningar är så hemska, nyårssmällare & gevärsskott oroar henne inte ett dugg).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril