Sarah

(Mårten, med mer än en räv bakom örat )
Så ledsen att det blev fel hund på bilden till Mårtens visdoms ord, men de är ganska lika , färgstarka killar och jag var sååå...trött efter att ha vakat över den lilla + slagits med hur man kopierar ditt mail till bloggen ( tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag gjorde.)
Broder Theo får ni hålla tummarna för nu för han ligger just på Djursjukhus.
Visdoms ord...ät ej legobitar om du inte är minst lika stor ( kroppsligt) som en Rottweiler.
Lille vita valpen är tiken , men Hanna det finns en hane som är lika fin med en svart ring precis ovanför svansen. Den killen kan säkerligen bli en utmärkt Alpacka vallare & kompis med tiden.
Jag har börjat se hur det glimmar i ögonvrån på den minste killen , så snart blir det nya foton.

Kommentarer

LAINE sa…
Men oj vilken söt krydda, ja han ser allt rävig ut. Legobitar ska man bara bygga med, det låter inte bra att försöka käka dem. Klart vi håller alla tummar vi har.

Vad roligt att det snart blir ögon på valparna också, ser fram mot det. Försök vila nu, jag tror nog att det behövs. kramar från LoVs

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril