Papillon Ringens årsmöte

Kl 13:00 27 /2 2010.
Det var ett trevligt årsmöte och jag tror sällan jag varit på ett årsmöte som gått så fort.
Tyvärr var det alltför få deltagare på mötet ( med tanke på hur många medlemmar det finns i klubben).
Jag vill gärna upplysa er om att ett årsmöte är till för alla medlemmar i en klubb, så förhoppningsvis blir vi fler nästa år.
Ja, jag kan erkänna att jag inte var närvarande förra året, men för min del så sammanföll det årsmötet med Belles födelse och givetvis går hundarnas liv och välmående före det mesta eller rättare sagt allt.
Det var kul i alla fall att
vara "stand in" för Jenny & ta emot hennes & Sizzlas rosetter i Agility & lydnad.
! 2:a placering i Agility II samt 10:a i Agility III.
Dessutom 2:a på lilla lydnadslistan.
Grattis från en stolt uppfödare.

Kommentarer

LAINE sa…
Ja då fick man dåligt samvete, ja det skulle ha varit jätteroligt att gå på årsmötet. Det går säkert fler tåg som man kan hoppa på.

Imponerande meriter och fina rosetter Grattis från oss till Sizzla med både ägare och uppfödare, vi är stolta över er. Kramar från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril