Sorgliga nyheter

Valparnas pappa ( till D- kullen) finns inte mer. Pappilove´s Killemanjaro jagar nu fjärilar i en annan värld och förhoppningsvis tillsammans med syster " Skrutt".
Jag som mött honom redan som lill liten valp tycker det är oerhört sorgligt.
Jag kan även utan ansträngning föreställa mig hans uppfödares/ ägares smärta.
Lille "Mille" vila i frid.
Om jag nu ser det positiva så är jag väldigt glad att jag hann med att para Merry med honom.
Det som för min del är tråkigt är att jag inte hann med att para Gucci med honom.
Jag kommer att uppdatera sidan planerad kull så fort hanen i fråga är knäkollad & ögonlyst.

Kommentarer

LAINE sa…
Nej...men vad sorgligt, fina, fina Pappilove´s Killemanjaro finns alltså inte mer bland oss, vila i frid söta papillonpojken. Sån tur att Mille och Merry har sex fina pappisbebisar tillsammans som kan föra arvet vidare. Tankarna går till hans närmaste, jag kan föreställa mig hur jobbigt det måste vara. Kram från oss till er. Hälsar LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril