Grattis Belle

som blev 1 år i går. Visst behöver hon mogna lite mer mentalt och jag hoppas att pälsen slår ut i blom snart
( fast då är det väl tid för 1-års fällning).
Söt är hon i alla fall tycker jag.
En annan "jubilar" är
Babben som nu är 4:a månader.
Babben förstår fortfarande inte alltid varför man skall gå ut men å andra sidan när hon väl är ute så är det inte alltid hon förstår varför man skall gå in.
Jag känner mig lyckligt lottad som har detta härliga gäng av lika men ändå så olika hundvänner omkring mig.

Kommentarer

LAINE sa…
Jaa da hon är så söt så söt lilla Belle. Grattis till dina 1 år. Babben är allt lika söt hon och det där med olika personligheter är grymt fascinerande. Mums vilket fint foto du har lagt ut på Vackra Vera, ... det är väl för min skull va, va, va... skojade hi, hi. Ja nu är det snart monday bloody monday igen, fast å andra sidan går tiden fort när man har roligt. Mååå sååå gott kramar från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril