För mindre än 24 timmar sedan

kunde jag fortvarande klappa på en varm och go Maja. Nu vilar hon nära sin mamma i den vackra vårgrönskan.
Det är väldigt tomt, trots att jag har många hundar kvar.
Nu är det ju som så att de är alla personligheter så den ene kan inte ersätta den andre.
Tack alla ni för ert deltagande, jag har fått många mail, telefonsamtal och gästboks hälsningar.
Det visar att det finns många som inser att det inte var bara en hund,
utan även familjemedlem och en vän.
Jag måste faktiskt ( även om det verkar makabert) visa den lilla "kista" som Maja vilar i .
Detta för att den hade så fin färg ( jag gillar lila) och för att det passande nog är en fjäril på den.
Något som jag däremot inte förstår är varför fjärilen flyger upp & ned???
Gör de det på andra sidan regnbågsbron??


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril