Här händer det saker

Henric funderade i morse om han skulle ta och klippa gräset innan han ger sig av ut till havs.

Ingen bra ide tyckte jag eftersom vitsippor pryder så stora delar av vår mark och jag kan faktiskt tänka mig att glädjas åt dem ett bra tag till. då vid tog projekt riva verandan, det började med att Henric avlägsnade taket.

Jag blundade när han var uppe på taket för att göra fast en tamp runt skorstenen( med tanke på min egen höjdskräck, så är 2 kliv upp på en stege är en hisnande upplevelse)


Taket kom i alla fall ned, inga hundar eller människor kom till skada.

Henric fortsatte av bara farten med övriga attacker på verandan så det mesta av golvet är också borta.

Jag ser fram emot att ta bilder den





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril