Jag har ju glömt

Yammy/ Zita

att berätta att de båda jubilarerna var i Vidinsjö i går och ställdes ut till förmån för djurskyddet. Båda ägarna har rapporterat och sänt mig kritiken.
Mycket bra kritik och HP på dem bägge.
Att det blev en väldigt lååååång dag och tröttande för både folk & fä är jag övertygad om.
Mer utställning, "Gerdan" i Huskvarna har varit med Zippo i Larv och gjort sin debut i Officiellt sammanhang.
De skötte sig tydligen bra, kanske sprang Gerd för fort ( med en så liten hund räcker det att gå, om än med ganska raska steg).
Jag har fått kritiken uppläst, men med min teflon hjärna så försvann en del lika fort som jag hörde det.
Summa summarum, Zippo är en helt ok kille med mörka vackra ögon osv.
Han fick en etta så jag tror att matte är nöjd.
Nu får han äta upp sig lite så kommer han säkerligen i gen vid lämpligt tillfälle.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril