Det blev inga blommor

som fastnade på plåten i dag. Däremot nedfallna blomblad i från körsbärsträdet, det ser nästan ut som snö flingor på lite avstånd.
Hundarna har varit ute i minst 12 timmar i dag, stor del av tiden har de haft mitt sällskap.
När jag stökade runt med dammsugaren så förstår jag att de föredrog att vara ute och det underlättade för mig att de inte sprang i vägen.
Nu till våra grannar
de här stiliga hästarna har Cookie och Belle fortfarande lite svårt att acceptera.

Visst är han söt.
För egen del är jag väl vaken ett tag till ( innan jag kryper ner under ett ny tvättat täcke bland lakan som vind och soltorkat) ,men här ser ni några som redan har slocknat.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril