Jag har

om än inte blivit kritiserad så, har jag ändå nåtts av påpekandet att jag inte skrev något inlägg i går.Det stämmer, inspirationen var väl inte på topp eller inte ens halvägs i går. I bland önskar jag att datorn kunde vara tankeläsare och skriva ned alla lysande inlägg som jag författar i duschen.
Tänk att vatten begjuta sin kropp har en så inspirerande inverkan.
Whoppie har attackerat piasava kvasten ett otal gånger i dag.
Belle, Ja, kan det inte vara slut på elände?? Nu har hon haltat på ett framben i 2 dagar ( ibland), jag VILL inte ha några fler krämpor på mina små.

Blomster finns det gott om, jag hittade inte gullvivan , men mandelblom smäller lika högt i mina ögon.
Även om Belle haltar i bland så, tro inte att hon tar de lugnt för det.
Belle gick för några veckor sedan till hård attack mot ,mitt löjtnandshjärta.
Det verkar som om mitt passande på den unga damen och att mitt ilskna morrande när hon var alltför intresserad har hjälpt.
Lotta familjens( än så länge enda pensionär), trivs i vår grönskan.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril