Gräsänke blues

kan jag sjunga nu, men jag tror inte att texten blir lik Povel Ramels.
Här har vi nämligen inga cissusar eller guldfiskar.
Skandal beautys håller sig troligen på avstånd och ....
hundarna har jag tagit en hel del ledigt för att hinna med. Så ser den ut Henrics nya arbets plats.http://www.sgu.se/sgu/sv/geol_kartering/marin/fartyg_s.htm

Bred om baken i mitt tycke.

Detta innebär att min fantastiska manuella diskmaskin är borta en hel vecka.
Stackars Henric inte en jycke i syne, hur kan man sova utan gosedjur??




Kommentarer

I.S sa…
Sicket drömmjobb han har fått , men jag håller med dig hur ska han klara sig utan alla fyrbenta vännerna ,han får väl ta med en hund ,Stella tex. får väl göra henne till en skeppshund .Gratta honom så gott från oss .
Kramizar

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril