I går


klev jag ur sängen 04.25 därefter var det om inte full fart hela tiden så i alla fall tillräckligt med håll i gång för min del.
Papillon ringen hade utställning i Tyresö, ( Inofficiell)platsen var vid Alby Friluftsgård och det var ett utmärkt ställe för utställningar.
Jag tror att de flesta runt ringen håller med mig om att det var en väldigt trevlig dag.
Stämningen var god och sura miner såg jag faktiskt inte några alls
( fast vem vet kan hända det fanns?).
Nu hade jag ingen tur i lotteriet men det gick ganska bra för mina hundar, vill du veta mer om det så kika in på nyheter om en dag eller 2.
Jag kan i alla fall berätta att när jag äntligen återvände till sängen så var klockan 00:35 och jag slocknade omedelbart utan att läsa en enda rad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril